Polska na Zakręcie w śnieżnej i kolejarskiej zadymie A.D. 2013

przez admin

Wola Boska i skrzypce

Używam tego, w tytule ujętego, zwrotu frazeologicznego wtedy, i tylko wtedy, gdy sprawa dotyczy związku przyczynowo-skutkowego zjawisk wywoływanych przez grupy społeczne, zjawisk opartych na emocjach i na chwilowych, partykularnych interesach tychże grup, a nie na zdrowym rozsądku i posiadanej przez te grupy wiedzy.  Jeśli komukolwiek powyższe zdanie wydaje się cokolwiek ?pokrętne?, to już spieszę z wyjaśnieniem meritum sprawy.
Zdarzyło się przed kilkoma laty, że jako przewodniczący partii politycznej  PRACA ZDROWIE EKOLOGIA, i kandydat na Urząd Prezydenta RP w wyborach w 2005 roku, zwracałem się do związkowców, w tym również do kolejarzy, z prośbą o ideologiczne wsparcie mojej kandydatury, z uwagi na fakt, że byłem i jestem zdecydowanym przeciwnikiem prywatyzacji majątku narodowego, a już na pewno jego strategicznych gałęzi gospodarki, jakimi są np. koleje państwowe czyli PKP.
Nikt z ?czapki związkowców?, myślę tutaj o zarządzie, nie splunął nawet w moją stronę, bo cóż to za pomysły miałem ja i ma do dzisiaj. Kaczyński , Lepper, to byli kandydaci, jak się masz Wojtek.
Rzekłem zatem sobie wtedy  i do przedstawicieli mojego komitetu wyborczego właśnie słowa ujęte w tytule, cyt.: ?Wola Boska i skrzypce Koledzy kolejarze, przyjdzie kryska na matyska?.
Długo nie czekaliśmy, bo w czasookresie rozkładu poPRLowskiego majątku narodowego trwającego już 23 lata, te 7 ostatnich lat, to tylko jedna trzecia.
Dużo czy mało? To dużo czasu, bo Kolejarska Brać cieszyła się z rozbicia PKP na szereg pomniejszych spółek, niby jeszcze spółek Skarbu Państwa, ale de facto, już kapitału czytaj majątku narodowego przejętego przez ?? no właśnie przez kogo????
Pewnym jest, że zarządy poszczególnych spółek PKP wzięły w postaci pensji, nagród, premii, udziałów, itp., itd., co się wziąć dało, przy pełnej akceptacji związków zawodowych kolejarzy i pracowników PKP.
Jadło się nie z gorsza wszystkim, nikt nie myślał o tym, że rozczłonkowanie PKP jest tym samym co  wcześniejszy rozkład polskiego przemysłu maszynowego, lekkiego, skórzanego czy stoczniowego.
Nikt nie chciał mi wierzyć, gdy uprzedzałem, że syjonistyczna Unia Europejska działa poprzez swoich przedstawicieli w kolejnych rządach w Polsce na rzecz zdewastowania polskiego majątku narodowego, na rzecz przejęcia polskiej gospodarki przez syjonistów oraz franko-germano gliobalistów.
I tak się dzieje. Kolejowe połączenia komunikacyjne są likwidowane tam, gdzie nie ma widocznego zysku, bez względu na potrzeby społeczne.
Spółki kolejowe pobrały kredyty na zakup nowoczesnego taboru, ale spadająca liczba przewozów nie gwarantuje pokrycia odpisów amortyzacyjnych, zysku i spłaty kredytów.
?Brać kolejarska? chce brać wszystko co się da, od pensji po ulgi na przejazd.
Z gospodarczego punktu widzenia funkcjonowania podmiotu gospodarczego zwanego PKP od Inter City do PKP nieskończoność, żądania załóg spółek PKP są ekonomicznie nieuzasadnione.
Co zatem pozostało związkowcom ? STRAJKI, STRAJKI i jeszcze raz strajki, pod byle pretekstem.
Brak zdrowego rozsądku i brak przede wszystkim odwagi do powiedzenia całemu POLSKIEMU NARODOWI, że my -KOLEJARZE -chcemy, by PKP pozostało w rękach Słowian, rdzennego NARODU POLSKIEGO, jest kolejnym kolejarskim odjazdem na ŚLEPY TOR lub na BOCZNICĘ.

Za pomocą opanowanej przez Żydów i syjonistów TVP, budują eurosyjoniści, od premiera, poprzez ministra i szefów spółek, dziennikarzy, itp., obraz troski o podróżnego i troski o cały NARÓD gdy strajkują kolejarze.
Obraz ten zniknie, gdy POLACY-SŁOWIANIE chodzić będą bez skarpetek po podkładach kolejowych wzdłuż torów do pracy u bogatego syjonisty, bo nie będzie stać NARODU na kupno biletów w Deutsche Bahn, jeżdżącej w transporcie wschód-zachód po polskich szynach i torach. Alles Gute Kameraden.

Zbigniew Roliński
www.wolneradiopolska.blog.onet.pl
Wyrażam zgodę  na upowszechnienie poniższego pisma. Będzie dla mnie zaszczytem umieszczenie go na stronie www.zzksl.pl.

Łączę wyrazy szacunku
Zbigniew Roliński