INFORMACJE OGÓLNE VI ŚWIĘTA FEDERACJI ZZP PKP
- 1. Odpłatność za VI Święto Federacji ZZP PKP wynosi:
- Za członka ZOZ lub MOZ należącej do Federacji ZZP PKP – 230,00 zł
- Za osoby niezrzeszone w Federacji ZZP PKP – 250,00 zł
- 2. Wszelkich informacji organizacyjnych o VI Święcie Federacji ZZP PKP udziela Maja Kęsik pod telefonami: kolejowy 922 474-40-45 lub miejski 22 622-98-30.
3. Zgłoszenia uczestnictwa z danego Przedstawicielstwa Terytorialnego lub Zakładu Pracy przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej, przesłane do dnia 20 czerwca 2011r faxem na numer kolejowy: 922-47-44-045, miejski: 22 622-98-30 lub pocztą na adres: Federacja Związków Zawodowych Pracowników PKP ul. Jaracza 2 00-378 Warszawa.
- 3. Zaliczkę w wysokości 20% od łącznej ilości uczestników ujętych w ww. zgłoszeniu za udział w VI Święcie Federacji ZZP PKP należy wpłacić do dnia 30 czerwca 2011r na konto bankowe:
Bank Millennium S.A. O/Warszawa
nr 15116022020000000060847955 z dopiskiem VI Święto Federacji ZZP PKP. Potwierdzenie wpłaty należy przesłać faxem do Federacji ZZP PKP.
W przypadku zmniejszenia ilości uczestników lub rezygnacji z uczestnictwa w V Święcie Federacji ZZP PKP po 15 sierpnia 2011r zaliczka nie podlega zwrotowi.
- 4. Pozostałą odpłatność za udział w VI Święcie Federacji ZZP PKP należy wpłacić do dnia 15 sierpnia 2011r na konto bankowe:
Bank Millennium S.A. O/Warszawa
nr 15116022020000000060847955 z dopiskiem VI Święto Federacji ZZP PKP. Potwierdzenie wpłaty należy przesłać faxem do Federacji ZZP PKP.
- 5. Imienne listy uczestników VI Święta Federacji ZZP PKP należy przesłać faxem na numer kolejowy: 922-47-44-045,
miejski: 22 622-98-30 do dnia 15 sierpnia 2011r.
- 6. Zgłoszenia na konkurencje sportowe przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej i przesłane do dnia 01 września 2011r faxem na numer kolejowy: 922-47-44-045, miejski: 22 622-98-30, po w/w terminie zgłoszenia nie będą przyjmowane.
- 7. Osoby, które chciałyby przyjechać wcześniej lub pozostać dłużej, mają taką możliwość po uiszczeniu opłaty za pobyt w recepcji DW „Kolejarz” i zgłoszeniu organizatorom.